What the...?

Tog bussen idag när jag såg en kvinna som var kanske 60-65 år gammal, inget speciellt med det?
Tänkte precis så tills jag såg hennes väska...

Själva handtaget på väskan var liksom utformat som ett stort knogjärn! HAHA.
Bad-ass tant eller?

Trodde först att jag såg fel men det gjorde jag faktiskt inte.
Var tvungen att ta en bild! Ni kanske tycker att "vadå men man får ju inte fota folk sådär?"
Men vad fasen, hennes ansikte eller något är ju inte med, är ju bara väskan. :}

Undrar om hon visste vad det skulle föreställa, eller om hon inte hade en aning?
Jag menar hon såg ut som en helt vanlig liten tant annars...

Vad tror ni?


Kommentarer
Postat av: MissRainbow

Haha! Sött x)

2012-09-24 @ 14:56:05
URL: http://projectscene.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0