Trött tjej...

Hej, kom precis hem efter en relativt skön skoldag. Hade inte supermånga lektioner, typ digitalt skapande, svenska, matte och "öppen scen".

Öppen scen är typ ett tillfälle då man ska samlas och se tex de olika estetklasserna redovia något eller se en föreläsning! 


Just detta inlägg är faktiskt tidsinställt och jag skrev det igår, men eftersom jag är synsk och redan visste att jag skulle vara trött en måndagskväll så gjorde jag det i förväg!

Hoppas eran dag har varit bra! 

Känner att hösten börjar smyga sig fram, lol. 
Älskar hösten dock, det är min favorit årstid av alla! Det är så mysigt med alla färger och löv. LÖV IS IN THE AIR LIKSOM. *BARAMPIISSCCHt*

Nejmen liksom, sommaren är för varm, vintern är för kall (även om snö är fint) och hösten och våren är perfekt! Titta liksom...


















Vad tycker ni?

Vilken är din favoritårstid? 










Kommentarer
Postat av: Anna

tycker som dig, hösten är bäst! c: ^^

2012-09-03 @ 19:16:20
Postat av: Viktoria

Du har väl inte tagit bilderna? :o

Jag gillar sommar bäst, de är så varmt och varmt är skönt för det är varmt, mjaa.

2012-09-03 @ 20:09:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0