Trött och utsvulten

Är precis klar hos min "hjärnskrynklare" och ska gå till Burger King med mamma för en svullo-middag. Ingen av oss orkar laga mat osv. Haha. :(

Insåg idag då jag kånkade på mina tunga böcker att jag skulle behöva en ryggsäck! Jag har en ryggsäck men den är mer till för om jag åker bort till exempel på event eller konvent. Den är snarare funktionell än snygg. Eftersom min skola är oså modeinriktad känner jag att min gamla skitiga väska duger och min axelrems-väska är inte bra för min rygg. :(

Min doktor bestämde att jag inte ska till skolan imorgon utan vara hemma och bara göra vad jag vill. Är inte mig emot eftersom jag är på väg att bli sjuk och är helt slut.

Fick dock en uppgift, att göra ett collage av ryggsäckar! Haha! Asbra, ska lägga upp collaget här sen. :>

Nu ska jag beställa min burgare och käka med mamma! (bloggar via mobilen)

Här är en Egobild på en mycket trött Alicia!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0