Tjejkväll lol

Hejsan och god morgon!
Sitter här vid datorn och är hungrig, så ska gå och fixa frukost snart. c:
Idag är det söndag och Fälé kommer att åka hem, buhu ;_;

Igår kväll var vi lite arga på hur mycket pantade människor det finns så jag bestämde mig för att göra oss pannacotta och en liten alkoholfri drink (vilket typ ändå bara var läsk och juice... HAHA, inte så fancy som man tror</3)

Vi satt sen och kollade på Adventure Time och Here comes Honey boo boo! 
Det sistnämda programmet är det det bästa som finns, seriöst, en liten tjej som går på skönhetstävlingar och hennes redneck-familj <3

Här är några bilder från igår!









Nu kan jag inte blogga mer eftersom min mage skriker efter mat!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0