Tatueringen som gjorde mig tårögd ;_;

Kollade instagram och hittade detta;






Så himla fint, alltså det är mågot bland det finaste jag hört/sett. 
Bara själva tanken att inkludera mig är så himla rörande, blev nästan tårögd.

Jag och Marvin har alltid varit bästa vänner enda sen vi var ... pyttesmå?:>
Han har alltid stöttat mig och jag har gjort mitt bästa för att stötta honom! 

Ideén är dessutom väldigt orginell och fin tycker jag. c:

Är även väldigt glad över att han verkar förstå hur mycket jag bryr mig om min lilla kusin! 
Kram på dig Marvin, du är awesome!

En fin bild på oss från när vi var små, vi älskade att klä ut oss till "fina damer"! 
HAHA, hur gulliga var vi inte? Dör.













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0