Sorry!

hejsan, för första gången på länge gör jag nu igen ett inlägg. :C

Anledningen till min lilla paus som varade i ungefär en vecka är det faktum att mitt internet inte riktigt vill sammarbeta och att jag inte mått så bra. Som ni säkert förstår måste jag då lägga min tid på att lösa mina problem och då glöms bloggandet bort lite. Ska försöka att hålla det jämt med inläggen men eftersom mitt liv ser ut som det gör kan jag inte lova något, hälsan kommer ju ändå före! Hoppas ni har förståelse, vilket jag tror ni har, för mina läsare äger! c:

Hur som haver, det jag ville säga om mitt uppehåll är :


...och att jag nu ska göra mig i ordning föratt dra ut på lite shopping med mami <3

Kan lägga upp bilder på sakerna jag köpte sen. när jag köpt dem (HAHA, låter väll ändå logiskt och bra? :D)

Här är en fan-bild jag fick igår av en av mina läsare som heter Alma! Tack så mycket! 
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0