Shopping!

Hejsan! Ligger på soffan med datorn på magen och chillar, är rätt trött faktiskt. Eller ja, det är jag ju nästan alltid...


Hade en trevlig dag med min söta moder och lyckades hitta lite kläder jag tyckte om! Känner mig tämligen proper och söt när jag har på mig dem, tycker faktiskt att det var väldigt fint och tidlöst sådär!



Köpte två blusar/toppar på H&M! Notera dem söta små kragarna! :>

Tänkte att ett nytt lip-balm kunde vara bra att ha så köpte även detta lipbalm, även det från H&M. Luktar mintchoklad och har en ljuuus rosa färg! 




Fick även en ring av mamma och köpte ett tvåpack med tights + ett litet glittrigt, lila, dependnagellack! 




Mina naglar är sådär fult nerbitna och så... men struntar i det för lila och glitter äger. :(

Köpte även en kofta/cardigan som passar perfekt att ha över mina nya blusar. Glömde dock att fota den så det blir en bild från Gina Tricots hemsida!




Är rätt mysigt att ha lite nya, fina, saker när man börjat i en ny skola och en ny årstid snart kommer!


Ska försöka hålla mig vaken så jag inte somnar (då kan jag nämligen inte sova i natt) genom att plugga lite innan jag ställer mig och fixar middag åt hela familjen.







Kommentarer
Postat av: Fälé (kajru whifu)

Alltså åh, fina blusar ju :C Dumma dig vill oxå ha nu </3
typiskt dig och mint <3 (så typiskt dig beatrice ;)))

2012-09-03 @ 16:25:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0