Plugg

Nejmen god kväll osv.


Morgan åkte typ precis hem och jag känner lite såhär;


Ska nämligen plugga historia eftersom jag idag fick reda på att vi ska vara på sida 32 i matten och jag är på typ sida... 12?
DAT ÅNGEST.<3 

Nejmen vadfan, kan bara göra mitt bästa. Man kan ju inte göra mer än så, tyvärr. :C

Anyways fick en fråga!

Fråga: "LOL, jag är ju värsta stalken. Nejmen nä. 
Va taru medicin för? o: 

Kram."

Svar: Jag tar antidepressiva mediciner och medicin för att bli lugn och kunna sova! Just nu äter jag även medicin mot mig mage och brukar ha migrän så har medicin mot det med!

Och ja, många har påpekat saker såsom "MEN DU ÄR JU ALLTID GLAD?", jag tror ni själva kan förstå att så är inte fallet, jag vill bara inte visa mina känslor så mycket på internet osv, är mest mina närmaste som vet om mina sjukdommar och problem och jag gillar faktiskt att ha det så. Därför tänker jag inte berätta mer än att jag inte mår som man kan tro. Internet är lite som avkoppling för mig, det är där jag kan verka lycklig och inte behöver hålla gråten inne, jag kan liksom välja att skriva om glada saker istället, för att koppla bort tankarna, min depression, sånt är inte lätt att göra irl.

Nej, nu ska jag inte vara sån!

Får se om jag kommer gå till skolan imorgon men har jag inte feber så gör jag nog det, är ju bara att ta en värktablett. c:

Juste, skype:ade med Sanna idag... HAHA, hon satt och dregglade och jag gjorde vackre miner åt henne<3
Sen hämtade vi våra katter och var lite crazy-catlady's tillsammans!
Helfestlig måndags-underhållning.




Sött va? :D

Nej, okej, nu ska jag ta mig i kragen och plugga! Har ju ändå 20 sidor matte att se fram emot att göra imorgon. ":-)"

Dör.







 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0