Nytt, nytt, nytt

Hejsan bloggen! ;D;D;D 
Skoja, nejmen faktiskt, hej. c:

Idag har jag haft en ganska händelserik dag! Jag besökte min nya skola som jag ska byta till och den verkade väl trevlig. c:
Kommer att få lunch-kort till restauranger och en macbook pro så kommer ju bli rätt soft ändå!
Dessutom, det går en massa gamers på NTI, så har ju folk att prata spel med. <3


Dock kommer jag att sakna Kulturama och alla fina människor där, både elever och lärare, men denna linje är något som passar mig bättre. 
Man slutar dessutom tidigare på NTI än på Kulturama, fast man börjar även tidigare på morgonen och får längre dagar i tvåan och trean, men men!

Imorgon ska jag till min gamla skola (kulturama) och lämna böcker, tömma skåpet, fixa med mitt busskort och lite sånt. 

Snart kommer väl mamma hem och vi ska käka middag, är hungrig. :c



Fråga: 

Du sa att du kunde leta upp en bild på dig innan du hade din stil osv? Inte för att vara tjatig men det skulle va kul att se :>

Svar: Ja, jag hade faktiskt inte glömt det men har inte haft tid att leta så mycket, så gjorde en snabb-koll idag och hittade danna gamla bild.
Gick väl i typ sjuan när jag tog den, alltså var det ca tre-fyra år sedan!
Ska se om jag hittar fler bilder sen!




Fråga: Har du och Morgan på g eller? 
Eller är ni ihop? Eller just friends? 
:') 
TACKSAM FÖR SVAR JAAO.HAH

Svar: Ja du, jag och Morgan är faktiskt ett par, vi gjorde det "officiellt" idag!

GRATTIS TILL MIG SJÄLV OSV. 













Kommentarer
Postat av: Lotta

Aww, vad söt! :)
Och grattis!

2012-09-19 @ 21:28:33
Postat av: Dasface

Av alla bilder på ni två ihop så tar ni den

Bravo <3

2012-09-19 @ 22:53:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0