nejmen :>

Hejsan allesammans!

Sitter här vid datorn och har ont i magen. :C 
Alltså det känns helt hemskt att magen gör så ont, tänk om det är blindtarmen? ;_;

Mamma ska fixa pasta med bacon till middag och har köpt bulle, muffin, glass och chokladsås. Gott!
Fast det är jag värd, efter denna produktiva dag!

Imorgon kommer det att bli en rätt soft dag och på fredag så kommer det bli en massa plugg. :C
Dock kommer min fru aka bff Fälé till mig på fredag så har något att se fram emot! WOHO. c:

Felicia och jag har känt varandra i några år nu och vi är verkligen som kopior av varandra när det gäller humor och intressen. c:

Vi har gjort mycket tillsammans jag och Fälé, här är lite bilder och minnen <3<3<3





Skrattar fortfarande likamycket åt denna bild från DHS 11 då en random kille joinade bilden!





En bild från våra regelbundna lan!




Nu blir det minecraft!













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0