Naglar

Tja!
Har precis gjort klart mina naglar, eller ja helt klara är dem inte men nästan!
Köpte för första gången sånna där "tippar" man sätter på sina naglar, istället för hela lösnaglar!
Blev inte sådär super nöjd och när jag var klar kom jag på en massa saker jag kunde gjort annorlunda så det hade blivit finare, men men, var mest på test sådär en första gång. :>

Jag var som sagt var hos doktorn idag som sa att jag borde gå hem och vila och se om jag får feber eller något sånt. :c
Vet alltså inte vad som var fel med magen men den känns iaf lite bättre idag!
Kan ha varit ångest och stress som gjorde att jag spänt magen så mycket att det börjat göra ont?
Ska iaf avvakta och se.

Efter doktorn åkte jag och mamma till farsta, jag köpte nageltipparna och fick rökelse. Älskar rökelse, fast bara om den inte luktar så starkt, så tog en med en mild lukt av vanilj, mysigt!

Tänk er senare i höst när det är mörkt, att tända lite rökelse och sitta och dricka te. :3
Mys!

Ska väl ta ett varv med dammsugaren på mitt rum innan fäle kommer hit, är jävligt dammigt på mitt golv :c

Ciaooo!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad är rökelse? :)

2012-09-15 @ 08:49:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0