migrän

Tja! Gick hem tidigare från skolan för har migrän. :C
Trodde inte att jag skulle ha något problem med migrän eftersom jag inte haft det på hela sommaren typ, men som en blixt från klar himmel så kom den tillbaka. :C
Har även ont i magen och är helt slut av antibiotikan, så jag skippade historian och gympa-teorin!
Glömde dessutom historiasakerna  i skolan så kan inte plugga hemma, men skiter i det, kan ju ändå inte plugga med migrän. :C


Har dock lagligt och hederligt hyrt filmen "Troja" (eller nej, laddade ner den, men det låter ju inte lika fint och snällt</3)

Ska kolla på filmen som är rätt lång för den ska tydligen hadla om den grekiska historia vi pluggar i skolan!
Personlilgen minns jag filmer bättre än böcker så det blir ju bra. c:

Ska mysa ner mig med mina enhörningar och filmen nu!

Är btw väldigt mysigt väder uta idag, lite som på höstbilderna jag laddade upp förut!


Eftersom enhörningar är glittriga och magiska (OCH MINA ÄR INGET UNDANTAG) så borde dem ju kunna bota mig, right?:D




Här är filmen;
Ser ju... lovande ut? HAHA. Nej, ser inte så intressant ut. :(













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0