Mästerkocken alicia

Har lagat mat och det blev faktiskt asgott. :>
Ser inte så aptitligt ut men smakar desto bättre, som tur är!

Jag bestämde mig för att inte bara laga middagen utan även efterrätt vilket blev en vanilj-pannacotta med färska hallon.
Det är typ det godaste som finns, dör lite varje gång jag äter det ;_;
Pannacotta är dock typ bara grädde så det är inte så hälsosamt att äta så ofta, speciellt inte om man inte tränar alls, vilket inte jag gör, men jag kunde inte bry mig mindre. Mat gör mig glad och jag är hellre knubbig och nöjd än spinkig och hungrig!

Ska ta och spela lite mer half life snart tror jag och sen ska jag ta ett bad!

Min fråga till er är;
Brukar ni lagat mat? Isf, vad?:>




Kommentarer
Postat av: Felix the man!

Asssååå...kan du inte laga mat åt mig! XD

2012-09-06 @ 19:28:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0