Lost

God morgon!
Sitter och väntar i Kulturhuset eftersom det är här jag och min klass ska mötas. :>

Tog mig till skolan och fick reda på att min klass skulle vara här, haha, ingen hade sagt det :<
Menmen, det var ju inte som jag trodde iaf, jag trodde hela klassen var borta eller något, så det kunde ju varit värre c:
Hoppade på en innerstads-buss för första gången någonsin och lyckades komma fram rätt, dessutom för tidigt, därav chailatten!

Passade perfekt med en i detta kalla, klara höstväder.

Här bjuder jag på en riktigt typisk blogg-bild, uggs och chailatte. SOM OM MAN ALDRIG SETT DET PÅ EN BLOGG FÖRUT?;PppPppP (haha minns ni när ";pPppppPpP" var överallt?)

Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0