Lättnad

Känner en enorm lättnad över att ha så otroligt fina vänner som stöttar mig, känns väldigt random att skriva det från ingen stans men insåg det idag efter att ha tagit en promenad med Ida och pratat på skype med Liam och Oskar. 
Är också så himla skönt att vi har rätt ut så många missförstånd och frågor, känns som om en tyngd bara har försvunnit från mina axlar.
Jag älskar er alla, mina underbara vänner. <3

Blir så himla glad när jag tänker på hur fin familj och hur fina vänner jag har, åh. <3

Och pojken på bilden, Oskar hälsar till alla mina läsare. ;>





Mormor och jag <3






Appropå vänner så har Oskars band, Hollows släppt en ny video som jag tycker att alla ska kolla på och sprida!

Titta så fint!











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0