Kvällsglädje ;_;

Kollade precis mina kommentarer på bloggen och blev superglad över alla söta komplimanger!
Ni anar inte hur glad jag blir av sånt. ;_;





(hoppas ni ser vad det står)

ville bara tacka och skriva det att om någon (som tex tjejen i andra kommentaren) ser mig och vill hälsa, så var inte rädda, är inte elak eller farlig! :D 
Förstår om man är nervös (kan ju lätt bli så om man ska hälsa på någon man inte känner riktigt) men ni behöver absolut inte oroa er för det, jag blir bara glad! Var inte heller rädda för att fråga om en bild osv, det är ingen fara alls! 

Tänkte bara säga det och om du ser mig igen i skolan, hälsa! Lovar att jag inte bits! 


Lite såhär känner jag när min katt ställer sig framför skärmen när jag sitter och spelar... (han har gjort det halva kvällen typ) </3











Kommentarer
Postat av: Penelope

Kommer hälsa nästa gång jag ser dig c: <3

2012-09-08 @ 12:53:32
URL: http://ennismode.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0