Kånken

Hejsan!
Är helt slut, kom nämligen precis hem från stan.
Behövde en ny väska i form av en ryggsäck så pappa och jag antog oss utmaningen att hitta en som var neutral, praktiskt och som liksom rymde mina 100 böcker. Hittade en massa snygga väskor men ingen som rymde allt jag behövde få ner i den. Tillslut påpekade pappa att fjällrävens "kånken" väska är oså trendig nu för tiden, så det fick bli en sån, militärgrön! Vi passade också på att svulla lite på tacobar, HUEHUE.

Fick även ett väldigt fint nagellack som jag kan ladda upp bild på sen om ni vill se!

Är jobbigt eftersom internet inte riktigt vill samarbeta med mig... Får alltså blogga via mobilen och 3G. Ack och ve.

Ska ta och göra mig en kopp te och spela lite. Har faktiskt ont i halsen. :c

Det är konstigt det där med känslor förresten, jag känner mig så lycklig men ändå mår jag piss. Liksom på samma gång. Hm.

Imorgon är det i alla fall fredag vilket jag tror dem flesta sett fram emot!

Puss!


Kommentarer
Postat av: Penelope

Asså, jag ville bara säga att jag verkligen ser upp till dig! Jag har sett dig några gånger både i skolan och på tunnelbanan, men jag vågar aldrig säga något. :3
du är verkligen cool, världens bästa blogg har du också. <3

2012-09-06 @ 19:26:26
URL: http://ennis.blogg.se
Postat av: MissRainbow

Åh nom nom nom nom! *o*

2012-09-06 @ 19:33:02
URL: http://projectscene.bloggplatsen.se/
Postat av: Lotta

Åh, jag mår också sådär konstigt, bra-dåligt..</3

2012-09-06 @ 19:43:08
Postat av: vivi

Asså omgomg, du är typ min idol. Ända sen jag hittade dig på Facebook i våras har jag alltid sett upp till dig. Så otroligt vacker å söt :'s
Älskar din blogg osv! Hoppas du aldrig slutar blogga<3<3<3<3<3<3

2012-09-06 @ 19:58:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0