Kalas

Hejsan! 
Ska snart gå och handla saker till en tårta som jag ska göra åt min bror idag!


Han har grämt sig oså mycket över att fylla 20år så jag tänkte att han skulle få ett riktigt, sista, barnkalas!
Ska göra en riktigt barnslig tårta med godis på och köpa serpentiner osv! 

Jag menar, efter att man har fyllt 20 brukar man inte göra sånt och nu är hans sista chans att vara "barn"!

Som tur är så tyckte han att det lät asbra, huhu. Jag är allt lite fantasifull ibland!

Skulle träffat Morgan idag men han är fortfarande sjuk så det blev inget av det, vilket är synd. :C
Men men, hoppas han blir frisk snart!

Jag har inte sådär jättemycket att skriva om eller göra, har tagit några egobilder och tuggat mitt blåa tuggummi de senaste 30 minuterna, haha. En lugn söndag med andra ord, vilket iofs är rätt skönt. 
Fotade lite till skolarbetet idag också, men blir aldrig nöjd. :(
Bara att fortsätta kämpa antar jag! Alla uppgifter kan ju inte bli perfekta!









Slog mig just att jag borde färga om luggen rosa eftersom den är typ babyrosa irl. Det stämmer inte riktigt med löshåret imo. :c

Jag är så enormt petig, usch!

Nu blir det lite Half Life 2 innan jag går.

Hoppas alla får en bra dag!











 

Kommentarer
Postat av: baka (ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧ *:・゚✧*

åh du har gjort en ny blogg :>

2012-09-09 @ 15:19:58
URL: http://mymic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0