Inte fab alls

Hejsan!
Idag har verkligen ALLT gått fel.
Imorse till exempel;
Jag gick upp och skulle slänga lite smutstvätt i tvättkorgen men istället öppnar jag toan och kastar ner det där istället... Tog några sekunder innan jag kan reagera och typ "VADFAN."

Vet att det är rätt komiskt dock, haha, garvade som fan. :c

Allt i skolan har bara känts tråkigt och fel, gick inte alls bra på fotolektionen heller. Börjar undra om jag valt rätt linje?
Skulle också fikat med Morgan efter skolan men stackaren hade blivit sjuk. :c
Krya på dig finis! (LOL, om du nu läser detta? Fast vem vet, du kanske hänger här ofta ;))))

Anyways, efter skolan drog jag och köpte presenter åt min bror, efter det kom jag hem och dog. Jag skriver alltså detta inlägg från "andra sidan"... HAHA. Nejmen.

Ska fixa middag åt mig nu, i form av en ensam pizza! Bon appetite Alicia osv?

Här är en bild på dagens outfit!



Kommentarer
Postat av: Viktoria

Hej igen!
Vad betyder fab?
[:

2012-09-08 @ 09:46:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0