In skuuuul.

Sorry för att bloggandet inte har varit på topp på senaste tiden men eftersom jag har börjat i en ny skola så har jag en hel del skolarbete att ta igen, vilket betyder en sak:
PLUGGA SOM ETT AS. 

Well, som tur är så är det rätt roliga uppgifter men det tar ju tid och jag måste gå och lägga mig tidigt eftersom jag går upp klockan sex på morgonen. :c
Sen måste jag ju hinna spela också, så det blir inte mycket tid kvar till bloggandet, men men. :C 

Åt frukost i skolan idag också och det var awesome eftersom det var asgott och skönt att liksom vakna lite i skolan och bara i tid. c:

Lite sådär på skoj och eftersom jag inte har mycket annat att blogga om så tänkte jag visa vad jag har jobbat med. c:

Första uppgiften var att göra visitkort åt fyra yrken; AD, frisör, restaurang och veterinär. 
Jag gjorde alla mina på en kväll så jag gjorde kanske inte så bra jag kunde, men ändå!

Framsidan till veterinärkortet:


Framsidan till AD-kortet:


Baksida:



Frisör:



restaurang:




Well, eftersom jag inte kan photoshop utan bara improviserar är jag ändå rätt nöjd! 


Vad tycker ni? Vilket är eran favorit? :>



 



Kommentarer
Postat av: sessan

min favorit var friör saken, sjukt snyggt! :D

2012-09-26 @ 11:59:32
Postat av: Amanda

HEJ ALICIA! :3 du är riktigt vacker och awesome!! jag tyckte frisör kortet var RIKTIGT coolt! och jag undrade vilken linje du går på? vad får man göra där? och vad heter skolan? :3 tacksam för svar :D

2012-09-26 @ 19:06:59
URL: http://Amanchen.blogg.se
Postat av: En katt

Vilken linje går du nu? :)

2012-09-26 @ 21:11:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0