Hurtbulle #1

Är just nu på väg hem från Morgan, jag ska nämligen ut i skogen med min mor och min moster för att plocka svamp!
Känns rätt otippat att just jag skulle göra det eftersom jag mest sitter inne och degar på helgerna, men jag tänkte att jag kan testa ändå!

Sitter och lyssnar på feed me och zomboy, insåg just hur dåligt det är att lyssna på den musiken med iPhone-headset. Usch. :(

Juste! Har ju inte berättat om hur min första dag i skolan var!
Låt oss bara säga att jag älskar det faktum att vi har lunchkort<33333
Åt på Tacobar i fredags och klassen verkade helt okej. :>
Ligger dock lite efter, men men.
Får se hur det går/blir.

Var med Sofia efter skolan och sov hos henne tills igår då jag åkte hem, gick på bio och sen åkte till Morgan!
En rätt mysig helg faktiskt. :3
Bakade även muffins åt mamma igår, hon blev glad. :3

Bloggar mer när jag är hemma från skogen!

Bye!


Kommentarer
Postat av: myms (ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧ *:・゚✧*

hallå vet du nån bra sida att beställa t-shirts osv från? :>

2012-09-26 @ 23:54:09
URL: http://mymic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0