Holland

Hejsan mina kära läsare, ber om ursäkt ännu en gång för mina dagar då jag inte bloggar, MEN, det är faktiskt inte mitt fel utan internets fel, eftersom jag snor av grannens internet, hehe.

Här om dagen så träffade jag min käre far som har varit i Amsterdam och han hade med sig en hel del goda saker åt mig!

-Babybell-ostar
-Sirapsvåfflor
-Lakrits
-Lyxig choklad

Sirapsvåfflorna var sjukt goda! 
Det är lite som kex med en seg mitten som makar sött och lite kanel-aktigt. OMNOM. 

Försöker att inte äta upp alla på en gång eftersom jag inte vill att de ska ta slut men det är inte lätt kan jag säga er. :(((


Igår fick jag gå till doktorn igen och hade spytt på natten så mamma tvingade mig att stanna hemma. :<
Åkte dock en kortis till stan och införskaffade mig Assassin's creed I och II!
Håller på att installera det just nu.
Passade på att köpa lite trosor, ett nagellack och ett nytt mobilskal också. (Bilden)







Sov hos Morgan från igår till idag, var awesome, vi åt thaimat och munkar och tog det allmänt lugnt. Soft!

Denna gråmulna lördag har jag spenderat städandes och vilandes. Gick och handlade också. :>

Ska leka Gordon Ramsey ikväll och laga middag, för jag är så snäll och nice. ;>



Fråga: hallå vet du nån bra sida att beställa t-shirts osv från? :>

Svar: Jag måste nog svara lite trist och säga att jag inte vet, jag handlar mest på Gina Tricot och H&M faktiskt och där finns det ju snygga tröjor men har ingen speciell sida som jag köper ifrån, tyvärr. :< 


Hoppas att ni alla får en fin kväll och helg!






Kommentarer
Postat av: Sofia

Hej Alicia!
Jag gillar verkligen din blogg och besöker den ofta, dock kommenterar jag inte så ofta.

Undrade bara var du köpt det där skalet..
Kram :]

2012-09-29 @ 17:17:39
Postat av: dailymeme

I live in The Netherlands! Stroopwafels are unforgivably delicious. I feel your pain of not engulfing them all at once. ;__; Oh, and also that licorice is called "dropjes" (druh-p-yus) and I think they are DISGUSTING! :X

2012-09-29 @ 22:24:17
URL: http://nycbroadway.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0