Hemmadag

Hejsan! 

Sitter här och skajpar med Liam aka plutti! 
Sov hos Morgan från igår till idag så orkade inte blogga igår. c:

Denna dag ska jag spendera hemma, plugga lite och äta chips!
Ni kanske undrar varför jag inte är i skolan just nu men det är för att jag antagligen ska byta skola och då är det inte en så stor poäng med att gå till den andra. 
Känner dock just nu att jag inte kommer klara skolan alls. :(

Äsch, det pratar vi inte mer om, men nu vet ni iaf varför jag inte varit i skolan på ett tag och inte är det idag!

HAHA, rimmade <3

Mamma drog världens bästa ordvits igår, seriöst. Min mamma heter Tarja och Finlands förra president hette ju Tarja Hallonen, så hade vi köpt hallon och mamma utbrast

"NU TAR JA HALLONEN", med finslands-svensk dialekt?

YOU GET IT? TAR JA HALLONEN, TARJA HALLONEN.

HAHAHAAHAHAHA. Mamma och jag skrattade tills vi grät. Älskar dig mami. <3
Känner dock att skämtet var roligare att uppleva, men ändå, var tvungen att berätta om det!







Seriöst, struntar i om du tycker bilderna är pinsamma mamma, för jag tycker det är en härlig bildserie, den gör mig glad. c:

Nu ska jag plugga lite!







 

Kommentarer
Postat av: Sam ~ *

Hoppas det går bra med skolan och allt. <3
HAHA men fint. XD

2012-09-18 @ 14:12:57
URL: http://samspooky.blogg.se
Postat av: Lotta

Åh, var också hemma idag, känner likadant.. Eller jag vet ju inte hur du känner men jag blir stressad av alla läxor osv och när jag blir stressad blir jag deprimerad osv.. :( Hoppas det blir bättre!<3

2012-09-18 @ 16:14:46
Postat av: Lisa

Har du och Morgan på g eller?
Eller är ni ihop? Eller just friends?
:')
TACKSAM FÖR SVAR JAAO.HAH

2012-09-18 @ 21:54:45
Postat av: Fridde

HAHAHAHHAH DÖÖÖR XD din mamma är rolig!

2012-09-18 @ 22:42:24
URL: http://inspektor.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha så söt mamma! :'D

Vet hur det känns med skolan, tog sabbats-år efter nian för jag hade depression och inte klarade av skolan :o Funkade asbra!

2012-09-18 @ 23:09:39
Postat av: filippa

hahahahah orkar inte ååååååååh.

finlandssvenska är det bästa ever

2012-09-19 @ 14:08:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0