Helgens planer

Hejsan! 


Sitter just nu och väntar på att mamma ska bli klar så vi kan åka till farsta.
Ska kolla efter ett par saker och hon ska köpa något åt min bror som fyller 20 imorgon! 

Appropå det, har gjort en fin bild föratt beskriva min helg!





Fredagen är avklarad, den spenderades precis som jag harde tänkt, dock helt ensam eftersom mamma skulle på middag med jobbet. :c
Blev pizza framför TV:n med katten som enda sällskap, vilket dock kanske var bra eftersom jag var rätt ledsen. ;(
Det var därför jag bara gjorde ett inlägg igår, ville inte klaga en massa på bloggen och sprida mitt dåliga humör! jag tycker nämligen att sånt smittar och då smittar jag hellre av mig glada saker, som katter, glitter och sånt!

Ikväll ska jag träffa Ida och eventuellt Elin, eftersom stackarn har blivit sjuk. :(
Ska bli roligt, är alltid skönt att bara få vara med  sina vänner och snacka, tjocka och sånt.

Nu ska jag gå och se om min mami är klar för att åka!











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0