Hejdå kulturama

God kväll!
Lånar grannens fria wifi som ni kanske vet men idag har den inte funkat så har inte kunnat blogga. :<
Min 3G är nästan helt slut också så är lite jobbigt. :<
Måste verkligen skaffa ett nytt modem. Inte okej.

Dagen gick ganska snabbt, gick till skolan och lämnade mina böcker och hämtade papper om att jag ska sluta på kulturama. Kändes sad att se min älskade klass en sista gång, men som sagt var, linjen var inget för mig.
Lilla Angie kom och höll mig sällskap ett tag också! Trevlig tös må jag säga!

Jag hade inget att göra efter att böckerna var lämnade så jag gick och satte mig med Fredrik, Hugo och lite senare kom David också dit! Fina pojkar alltså, gjorde en låt om mig som jag antagligen ska lägga upp på youtube sen, dock är det inte så bra kvalitet eftersom det är filmat med min mobil, men ändå! Bästa låten EVER!

Tack David för att du spelade gitarr och sjöng, för att inte tala om Hugo som spelade piano till! Även ett tack till Fredrik som gav mig choklad :>
Sånt där mysigt jag kommer sakna med kulturama :(

Träffade Morgan och bestämde mig för att vänta på honom så vi kunde sed efter skolan! Medans han hade lektion så gick jag, August och Elsa och kollade runt i affärer i området. Vi hittade en helt fantastiskt mysig leksaksaffär som inte bara sålde lego och spel utan liksom jo-jo's och retro saker! Hittade finaste kaleidoskåpet som jag måste ha. Det var delfiner på det <333333
Kostade dock 100:- men får fråga mamma ;_;

Efter skolan så gick jag och Morgan till mig och tog det lugnt. :3

Imorgon är min första dag på nti... Nervöst!

Här är lite bilder från idag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0