Frågestund- Svaren






Fråga;
 Kan inte du göra en smink video? :3

Svar: Det kanske jag kan göra! Är inte så bra på att filma och klippa men kanske!

Fråga: 

Hur många besökare har du på din blogg!? Har du något mål med o blogga!?:)

Svar: 

Jag har ungefär 400 unika besökare per dag just nu! Mitt mål med att blogga är väll att få ännu fler läsare och att framförallt dela med mig av saker jag tycker om! Jag tycker också om att skriva så därför lämpar sig en blogg rätt bra!

Fråga: När du målar dina naglar, använder du akrylfärg eller bara nagellack?

Svar: kan man använda akrylfärger? :o Hade jag ingen aning om! Nej jag håller mig till hederligt nagellack!

Fråga: 

Varför började du blogga igen(extremt glad för att du gjorde de btw)?
Hur blev du så "känd" på bilddagboken?
Kan du börja göra videoinlägg?
Du är sjukt söt, poss c:

Svar: Jag fick hela tiden frågor om vad min blogg hette, att folk saknade mitt bloggande och att jag borde börja igen, tillslut kände jag att dem kanske hade rätt och började igen! 
Jag vet inte om jag skulle kalla mig "känd" på bilddagboken men jag har hela tiden bara kört mitt egna race, har inte tänkt på något speciellt utan bara höll på och så fick jag bevakare utav bara farten. :D
Jag ska försöka börja videoblogga, men tar bara ett tag eftersom jag är rätt nervös föratt göra videos med mig själv. ;_;

Fråga: Kan du börja vlogga? :D

Svar: Jag ska det men som jag skrev ovanför så är jag lite nervös, därför det tar sån tid!


Fråga: 

Hur sätter du in din hårförlängning? :)
Kan inte du göra en "hair tutorial"? Hade blivid sjukt tacksam!
Du är söt. Kram. <3

Svar: Jo det kanske jag kan, men även det handlar om att jag ska ha mod och kunna klippa/filma det! Kan kanske ta hjälp av Felicia, vi får se! Annars kanske jag kan hitta en som visar liknande min frisyr och länka det!


Fråga: Vart köpte du dom här skorna? ): 



Svar: Skorna beställde jag från topshop!

Fråga: Hur lång är du? :33

Svar: Jag är lång! Ca 178 cm!


Fråga: Hur mycket kostade ditt löshååår?

Svar: Mitt löshår kostade nog ca 800;- med clips c:

Fråga: Vart köpte du ditt löshår?:)

Svar: Jag köpte mitt löshår på Tajmahal i Stockholm, dem har även en hemsida, googla!

Fråga; 

mihi, hur mycket kostade sammets-tightsen från bikbok? ^^ och i vilket program/var gör du dina skyltar/rubriker? c:
förresten så sa jag hej till dig på uppcon, tänkte bara säga att jag blev veeldigt glad då :33 <3

Svar: 199:-
Jag gör dem i paint, haha! Har laddat ner lite fonts som inte finns i paint annars. c:
Åh, vad bra att du blev glad! :D

Fråga: Vad tycker du om One Direction? Och varför isf?

Svar: Jadu, jag lyssnar inte på One Direction så har inte så stor åsikt om dem, faktiskt. :(

Fråga: 

Hej fina människa! Du och dina kompisar har ju en typ youtube kanal. Men jag störde mig lite på en sak och det var när dina kompisar drev om poppare. Många poppare gör ju illa sig själva, röker, dricker osv för att de känner att det inte finns någon mening med livet. Och sedan får de se hur folk driver om de och då kanske de mår ännu dåligare. Jag vet inte om jag kanske tar det här fel?
kram <3

Svar: Ja du, jag har ingenting med den videon att göra, det är dem som gjort och ligger bakom alla tankar i den. :c
Dem själva har varit poppare så tror dem säger allt med glimten i ögat och inte menade något illa!

Fråga: 

hur blev du så "känd" på bdb/dv? tips på hur man kan få många bevakare?
hur ska man övertala sina föräldrar om att man ska få färga håret, pierca sig osv?

Svar: Bevakarna bara kom, jag gjorde inget speciellt så har ingen aning om hur jag fick dem!
Mitt största tips är; var påläst! Det är alltid lättare att övertal sina föräldrar om man har en drös med argument som faktiskt stämmer. c:
Själv får jag inte pierca mig och vill inte det heller, men håret får jag göra hur jag vill med. c:

Fråga: Hur oftatvättar du din hår förlängning och vad är ditt favorit spel? :)

Svar: faktiskt inte så ofta... HAHA, ofräscht svar men det behövs liksom inte tvättas speciellt ofta! 
Mitt favoritspel, herregud vad svårt att svara på det! Älskar Bioshock spelen och tycker att Limbo är ett fantastiskt fint spel, sen rent story-mässigt kanske det inte är min favorit. HAr många favoriter, älskar spelen jag spelade när jag var liten också! Vet faktiskt inte!

En bild från Limbo





Fråga: Vad gillar du för nintendo spel? :)

Svar: Mina favoriter från nintendo är alla Zeldaspel, speciellt Majoras mask och Ocarina of time!
Jag gillar också super smash-spelen och super mario 64.

Fråga: 

Hejj vill ha tights men e kille :( kan killar ha tights ?? Din blogg e awsoomeee<33 sköna tights önska jag hade sånna

Svar: Jag brukar själv handla på killavdelningarna ibland så ser inte varför en kille inte sulle kunna ha tights? Är nog en smaksak, vill du ha dem och trivs med det så är det bara att köra!


Fråga: Kan du lägga upp en bild från innan du började utveckla din scene/kawaiistil? Och en från när du precis hade börjat utveckla den? :) <3

Svar: Ja det kan jag väll! Jag måste bara leta lite! Började med det hela när jag gick i sexan så behövs lite letning!

Fråga: 

Hej Hjärtat!
Om du hade dött, tror du att jag skulle skratta då :OOOOOOOOOOOOOOO??

Svar: What the actual fuck?

Fråga: Var du seriös om att du hade "second thoughts" om din linje? Varför och vilken skulle du då vilja byta till?

Svar: Ja. I min förra skola hade jag anpassat schema med lufthål i för att klara nian trots min depression och ångest.
Det blev ett enormt steg för mig att gå från det och kastas ut i gymnasielivet och alla dess krav. Speciellt på kulturama där alla har typ asbra betyg. Dock är kulturama en toppenskola, så det är inte därför jag har tänkt så!


Fråga: Hur många år är du? 

sminkar du dig varje dag?


Svar: Jag är 16 år och ja, jag sminkar mig varje skoldag!

Fråga: 

Har du en pojkvän just nu?
Är du och Nitz/Adam fortfarande kompisar?
Hur awesome är du? Hehe, ja du är ju bäst men, ja.

Svar: Vet inte riktigt vad jag ska svara på det, men nej har inget pojkvän officiellt.
Har inget emot honom men pratar inte med honom heller, han blev sur och blockade mig rätt snabbt efter att jag gjorde slut med honom, ärligt talat så är det nog bäst så!
Skulle inte säga att jag är awesome alls, men tack!

 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0