Felicia min fru <3

Hejsan, detta har varit en lycklig morgon! 
Jag och Fälé var ju gifta på facebook förut men tog bort det när vi skaffadee pojkvänner, men nu, nu så är vi gifta igen. <3

HAHA, alltså det är oså vackert. 

Kan äntligen kalla henne min fru igen. ;_;
Vi har ju faktiskt ringar och var på smekmånad i Grekland förra sommaren!
(Hoppas ni förstår att vi inte är seriösa och inte är ett par, HAHA)

Vi är gifta som bästa vänner, föralltid!
Gjorde frukost åt oss i form av pannkakor med chokladsås och glass, omnom!

Ikväll ska jag ladda ner någon film åt oss och så ska vi chilla och tjocka. 


Kommer antagligen inte blogga så mycket nu i helgen eftersom jag ska vara social med frugan min. :))))















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0