En gif säger mer än 1000 ord...?

Tja! Sitter och äter framför datorn, som vanligt. Min bror har lagt sig på min säng och försöker förhöra mig på en läxa jag redan gjort, haha </3


Eftersom jag skrivit så mycket i skolan och lyssnat på det tråkigaste föredraget på länge så orkar jag inte skriva så mycket, så jag tänkte på det och man brukar ju säga "En bild säger mer än tusen ord" och kom fram till att eftersom en gif består av flera bilder så borde dem ju säga ännu fler ord? ELLER? haha. Okej, dålig förklaring, men eftersom jag inte orkar skriva så slänger jag in en massa gifs. 

Kom även fram till en sak i skolan, jag gör ofta olika miner/rörelser när jag har tråkigt, typ gör dubbelhaks-miner eller trycker ihop kinderna... HAHA, tycker synd om mina klasskamrater som måste se mitt vackra ansikte förvridas till detta...




(det är mycket värre irl men det vill man ju inte visa på bloggen...)





tja osv.


Och slutligen, mina planer för kvällen;



+ lite plugg som jag ska göra nu! 










Kommentarer
Postat av: aderhbtkijunhbgfv

Vart har du köpt tröjan?:D

2012-09-03 @ 19:29:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0