Doktorn

Hejsan och god förmiddag! (kan man säga så?)


Har varit hos doktorn och tagit en massa prover eftersom jag har haft ont på sidorna av magen ett bra tag och även hade feber. :C

Doktorn visste inte riktigt vad jag har men gav mig någon medicin som jag ska ta i ca 5 dagar!
Hjälper den inte så kan det vara blindtarmen, vilket vore hemskt. ;_;

Hoppas att det inte är det och att medicinerna hjälper!

Känner mig lite som en piller-tant när min dosett knappt går att stänga på grund av alla mediciner. 
Ska ta minst åtta piller per dag! Festligt.

Hur som haver, havre? Lol, va, nej, vet inte</3
Ska snart käka lunch men innan jag gör det måste jag visa den otroligt snygga tårtan jag gjorde till min bror igår!

Min moster, hennes kille, min kusin, mamma, jag och min bror åt middag tillsammans och firade min bror lite sådär lugnt hemma. 
Skulle egentligen kommit två till men lilla Marvin var sjuk och min kusins kille kunde inte komma dit. :c

Blev dock jävligt bra ändå!



Paella^ 
Det är Spaniens nationalrätt och är faktiskt mycket godare än man kan tro! 
Jag trodde typ inte att det skulle smaka något alls, men det gör det!
Det kan ju iofs bero på att min käre mor är så duktig på att laga mat.





TA-DA!
Mitt blå och barnsliga mästerverk till tårta! c':

Är väll kanske inte den vackraste jag gjort men själv konceptet var ju att den skulle vara "barnkalas" så tycker jag lyckades bra. c:
Dessutom var den jättegod. Asgod. Godaste tårtan ever.

HAHA, nej, nu är det slut på skrytandet! Är för hungrig för att skryta!







Fråga: Vilket typsnitt använde du på "Frågestund!"? :3

Svar: Jag laddade ner det från någon hemsida (minns inte vad den hette) och i paint så heter typsnittet "04b" men jag minns att det hade någon speciellt namn på hemsidan, dock inte vad! Förlåt, haha, ska försöka hitta det. :C









Kommentarer
Postat av: Vivi

LOL, jag är ju värsta stalken. Nejmen nä.
Va taru medicin för? o:

Kram.

2012-09-10 @ 16:32:19
Postat av: alle

Hej!
eftersom du älskar katter så tänkte jag tipsa dig: www.pusheen.com

älskar din blogg!

2012-09-10 @ 18:14:57
Postat av: ;

seriöst får damp, vad heter fonten du har på dina ''överskrifter'' eller ah den du har på ''Alicia svarar''. måste ha den :(((

2012-09-16 @ 15:25:09
Postat av: Madelene Johansson

seriöst får damp, vad heter fonten du har på dina ''överskrifter'' eller ah den du har på ''Alicia svarar''. måste ha den :(((

2012-09-16 @ 15:25:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0