Doktorn, igen!

God kväll! 

Här sitter jag framför min dator och dricker juice. c:

Att se den där filmen gick inte så bra, jag somnade efter typ 30 min </3
Min mage har inte slutat göra ont heller så måste tillbaka till doktorn imorgon, inte kul!
Dock kommer Fäle hit på kvällen och det liksom väger upp det hela <3<3<3

Jag känner att jag redan nu börjar tänka "vad fan ska jag blogga om egentligen?" eftersom mitt liv inte är så speciellt eller händelserikt som man kan tro. :C

Well, well!

Fattar inte hur jag ska kunna sova i natt eftersom jag sov mitt på dagen men ska försöka ändå!
På måndag ska jag också till doktorn, två gånger, hm. Blir ett väldigt springande. 

Nu ska ja spela något, vet inte vad dock. c:

Vi avslutar det hela med ett par mästerverk av Hugis <333

















Kommentarer
Postat av: HugiZzZz-Chan

Kawaii <333333

2012-09-13 @ 21:43:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0