Dagens köp

Hallo!


Tänkte visa vad jag köpte i Farsta idag!
Egentligen var det inte meningen att jag skulle köpa något men kunde inte låta bli... :(

Blev ett par sammets-tights från bik bok och ett glittrigt (jättefint och fab) nagellack från h&m!

Fick även plåster av mamma eftersom dem var så söta och jag redan länsat skolans sjuksyster på alla plåster... HAHA. 

Ska till Ida och käka middag och chilla om typ en timma. Ska bli nice!

Har bara ett problem; min mage gör så himla ont! Tror det har att göra med att jag ätit en massa godis och sötsaker. :c
Dumma mage, sluta göra så, godis är så gott!


Här är bilder på mina köp!



Tightsen!

Dem är så himla lena och gosiga! Kommer säkert gå runt och klappa på mina ben jämt och typ sitta och göra det på lektionerna... HAHA. Kommer ju se... fint ut!
Nejmen skämt o sido, grymt sköna (och fab)!



Nagellacket talar för sig själv, så jävla fint glitter! Helt klart värt 40:-













Kommentarer
Postat av: Matilda

Hej, jag måste bara säga två saker för det här går inte längre för mig.
1. Din blogg är awesome. Sluta aldrig blogga. Du gör mig glad.
2. Jag är typ rädd för dig, för jag hittade dig på fb och upptäckte att du är vän med inte bara mina barndomsvänner i stockholm där jag växte upp, utan med mina vänner i umeå som jag fick när vi flyttade dit också. Hur händer det ens? Vem är du? :((((
Jag var bara tvungen att säga det, för jag har känt mig som en stalker aslänge nu och ja...
Men du är fab. Nu vet du c:

2012-09-09 @ 09:50:15
Postat av: Anna

Kan du ha en frågestund?

2012-09-09 @ 12:54:19
Postat av: Wille <33333

Hejj vill ha tights men e kille :( kan killar ha tights ?? Din blogg e awsoomeee<33 sköna tights önska jag hade sånna

2012-09-09 @ 15:25:16
URL: http://mylifeemoowns.blogg.se/
Postat av: sony

Vad kostade sammetstightsen? o;
Sjukt fin, både du och din blogg för i övrigt!

2012-09-18 @ 10:55:50
URL: http://itsnotworthit.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0