Crystal Castles

Ligger i sängen och längtar tills det blir November eftersom Crystal Castles då släpper nytt. 
Kunde inte alls sova bra i natt, vaknade typ 10 gånger och sov bara till typ sju. :<
DAMN IT BRAIN, WHY WON'T YOU RELAX?

Har kommit på bästa ideén över hur jag vill ha mitt hår, det är nu bara en fråga om pengar. :<
Ska se om jag kan ta mitt studiebidrag till det och sen även kanske kan få låna lite pengar av mamma eller pappa.
Hatar egentligen att låna pengar men jag vill ju ha fint hår som jag är nöjd med. :<

Åter till Crystal Castles!


Några av de nya låtarna har redan släppts, eller ja, de finns i alla fall på youtube!






Har ingen aning om vad jag ska göra idag så ska kolla efter billigt löshår och slösurfa, orkar nämligen inte följa med ut i skogen denna helg. :<







Kommentarer
Postat av: Sara-sama

Ingen orkar vänta :'(

2012-10-03 @ 09:22:30
URL: http://catsandcrosses.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0