Alicia svarar!

Lite svar på de frågor jag fått dem senaste dagarna!
Fråga; "vad heter du på gifyo ? :o"

Svar:
Jag heter MrPokemon på gifyo!
På dem allra flesta sidor heter jag alltid AliciaLStolpe eller MrPokemon, så sök bara på det föratt se om jag finns på tex gifyo eller instagram! (min instagram heter mrpokemon) c:


Fråga; "vart har du köpt ditt iphone skal ,MÅSTE HA !!!"

Svar: Mitt skal kommer från en liten affär i sthlm som inte riktigt har ett namn men som säljer en massa iPhone-skal för 60kr st! Så värt! Den ligger ungefär mitt emot Åhlens City i stockholm (vid t-centralen). Väldigt lullig förklaring men kan inte beskriva bättre. :C 
Testa annars att googla på typ "gameboy iPhone case" så kommer det säkert upp andra alternativ där man kan köpa likadana skal!



Fråga; "Hej!Vad heter din rosa hårfärg, den rosa färgen jag använder gör mitt hår neon rosa. Du har liksom den nyansen jag försöker få till. :D"

Svar:
Min hårfärg (rosa toningen) är från märket Directions och är i nyansen "carnation pink"! 

















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0