Alicia svarar!

Fråga;

Vem är egentligen Morgan? :)


Svar: Morgan är typ den snällaste och finaste killen som finns! Han går i min skola och det var så jag lärde känna honom. c:


Fråga:
Hej igen! 

Vad betyder fab?
[:

Svar; Fab är en förkortning av ordet "fabulous" som jag ofta använder! Fabulous betyder fabulöst vilket jag tror du vet vad det betyder! Det betyder ungefär festligt, elegant och fint!

Jag använder fab för jag tycker om, eller om något är så tacky att det blir just "fabulöst"!

Här är några exempel på saker som jag skulle säga är FAB!
(haha, ni kanske förstå att jag inte är grav-allvarlig när jag skriver mina inlägg)

























 


Kommentarer
Postat av: hgfhgfhgfhgfh

gfhgfhfghghffhgfhfghgfhfgh

2012-09-08 @ 12:54:24
Postat av: Viktoria

Tack c:

2012-09-08 @ 16:20:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0