Alicia svarar!


Fråga: Kan du ha en frågestund?

Svar: Visst kan jag det! :D

Fråga: 

Hej, jag måste bara säga två saker för det här går inte längre för mig.
1. Din blogg är awesome. Sluta aldrig blogga. Du gör mig glad.
2. Jag är typ rädd för dig, för jag hittade dig på fb och upptäckte att du är vän med inte bara mina barndomsvänner i stockholm där jag växte upp, utan med mina vänner i umeå som jag fick när vi flyttade dit också. Hur händer det ens? Vem är du? :((((
Jag var bara tvungen att säga det, för jag har känt mig som en stalker aslänge nu och ja...
Men du är fab. Nu vet du c:

Svar: 1. Tack så mycket! Vad roligt att kunan göra någon glad, det gör liksom mig glad. c:
2. Jag kan ärligt säga att jag inte har suuuperkoll på alla mina Facebook-vänner men antagligen har dem väll lagt till mig eller så känner jag dem och har lagt till dem, ingen aning faktiskt!

Åter igen, tack så hemskt mycket! :D






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0