Alicia svarar!



Fråga: HEJ ALICIA! :3 du är riktigt vacker och awesome!! jag tyckte frisör kortet var RIKTIGT coolt! och jag undrade vilken linje du går på? vad får man göra där? och vad heter skolan? :3 tacksam för svar :D

Svar: Hejsan och tack så mycket! :D 
Jag går estet-linjen på NTI i Stockholm och vi får göra lite allt möjligt, just nu jobbar vi mycket med att analysera sociala medier och sätt att uttrycka sig! Vi har även jobbat en del i photoshop. c:
Det är väldigt roligt! Sen har vi ju andra ämnen också så som matte, engelska och allt som man måste läsa. c:

Här är ett till exempel på en uppgift då vi skulle göra ett form av collage i photoshop för att beskriva oss själva på internet, såhär såg mitt ut. c:

(Första gången jag jobbar med lager och att klippa in bilder i photoshop så mobba inte. </3)








 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0