Enhörning

Hallo, idag har jag något nytt att visa!
Mamma köpte mig en enhörning!

Har velat ha ett pillow-pet hur länge som helst och ÄNTLIGEN, av en ren slump såg jag att dem hade kommit till br. Jag råkade säga "OH MY GOOOD" lite väl högt när jag såg enhörningen!

Titta liksom, vad är inte perfekt med denna skönhet? Vi matchar ju till och med, färgmässigt. ;>

Idag har jag haft prov och pluggat mycket så det ska bli grymt skönt att ta det lugnt och få träffa Morgan imorgon. Mysigt! :3

Glöm inte att det äta kanelbullar idag för det är ju ändå kanelbullens dag!

Hörde även av Morgan att han hade hört ett par tjejer prata om mig och min instagram, så om ni finns där ute, tja!

Nu ska jag ta det extremt lugnt.
Trevlig kväll!


Kommentarer
Postat av: Mathilda

As snygga tights! Vart har du köpt dem om jag får fråga? Tacksam för svar! c:

2012-10-07 @ 01:09:45
Postat av: Claraa

Omg tröjan.. (dregel) Vart haru köpt den om man får fråga?

2012-10-07 @ 11:15:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0