Torsdag och tråk-väder.

Hej!
Idag var det nog det tråkigaste vädret på länge, verkligen. Kallt, grått, ingen sol och så regn på det! Mysigt! ):
Från ingen stans började det snöa också, eller ja, snö/regna, så typ "slaska" :c 

Våren känns minst sagt långt borta. :c

Har haft en jättekort dag idag med sovmorgon till klockan halv tio och bara tre lektioner! Älskar nya schemat <3
Efter skolan träffade jag Nitz och nu sitter vi på mitt rum och ska snart äta. Är jättehungrig. </3

Imorgon har jag prov i optik och det känns faktiskt helt okej! Kan nästan allt, eller ja, allt jag kan komma på i alla fall. Reflektions, infalls och brytningsvinkel, konkava och konvexa linser samt speglar och en massa annat. c:
Hur ögat fungerar och dess delar, är mer spännande än vad det låter!




Ser spännande ut va? ;D



Slänger in en bild på dagens "outfit" också eftersom jag lovat att göra det då och då. c:




Tights : gina tricot
strumpor : american apparel
shorts : carlings
t-shirt : H&M










Kommentarer
Postat av: Minliu

Jobbade med sånt i sexan, hahah. :(

2012-01-12 @ 19:39:43
URL: http://p-a-p-e-r-h-e-a-r-t.tumblr.com
Postat av: Jennifer

Jag älskar din blogg & följer den varje dag bara så du vet, mihi~

Det kanske är lite töntigt att fråga nåt sånt här, men jag undrar verkligen!

Hur mycket väger du?

Du ser väldigt smal ut! (inget negativt)

XOXO

2012-01-12 @ 19:48:15
URL: http://www.d3000.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0