promenad med mamma och nitz

Hejsan!

Mamma drog med mig ut på en promenad idag och eftersom jag inte ville vara ensam om lidandet ute i kylan så ringde jag Nitz och frågade om han skulle med (råkade väcka honom, haha) och ja, han följde med. c:

Vi gick i typ en timma innan vi gick till affären, köpte kyckling, en rosa slime-groda och semlor och gick hem till mig för att käka. c: 
Dock åt vi inte grodan, som ni kanske fattade, heh.

Tog med kameran och fotade lite! Inga bilder som jag la ner tid på utan bara gick förbi, knäppte dem och edit-ade dem lite snabbt. c:

Inget annat har hänt idag och kommer inte heller att hända något mer, förutom att vi ska över till min kusins lägenhet för att ta en fika med min moster och ta hand om hennes katter eftersom hon är bortrest! Jag är crazy-cat-lady så tar med kameran för att fota de små liven! Ska passa på att klappa dem och krama dem också, huhu! Katter är det sötaste som finns. <3
Sen tackar man ju inte nej till kaffe heller. c:


Nu till bilderna innan jag drar!





Ser ni bryggan på bilden?

När jag var 5 år puttade jag ner "kissie"'s lillebror, Peter, från den, HAHAHA.

Han sköt min mamma med ett stort vatten-gevär när vi var små och eftersom jag var en morsgris ville jag hämnas så jag puttade ner honom när han hade kläder på dig! HAHA! Förlåt Peter </3
Bilder på katterna kommer senare. c:




Kommentarer
Postat av: mymic

AHAHAHHAAHAHAHAHAH bästa att du putta han HAHAHA DÖR

2012-01-07 @ 19:49:51
URL: http://mymic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0