Pluggggggg,,,

Hejsan! Min dag var mycket bättre än den igår och jag känner mig rätt okej atm! 
Hoppas att eran dag också varit bra! 

Hade första spanska lektionen för terminen och fick reda på att min spanska inte var så illa utan att jag ligger mellan g och vg. c: 
Kan nästan allt till ljus-provet på fredag också! Nice!

Eftersom det regnade idag och jag inte hann fixa håret alls imorse är det inte någe vidare frisyr jag har, men men! Ska bara sitta hemma och plugga och gå på en promenad ikväll. c:
Imorgon kanske jag träffar Nitz ett tag eftersom jag slutar redan halv två! Har sovmorgon också och skönaste lektionerna, bara TRE lektioner! Slacker-dagen nr 1. Så kommer det vara varje torsdag hela terminen, yaay. c:

Ska om en halvtimma ut med Ida på promenaden, sen kommer jag hem och tar ett varmt bad. c:

Slänger in ett par gif's jag gjorde nyss, hah! 
Kanske inte den snyggaste frisyren jag haft som sagt var, men bortse från det!




Där ser ni ju också hur mitt hår ser ut när det är ofixat och halvblött, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0