Nananananana, BATMAN!

Hejsan! 

Tillbringat dagen i stan med Elias och Nitz!
Vi visade Elias runt i Sthlm och han kollade på alla husen och affärerna. c: 
Han är inte alls van vid stora städer och det var jätte-gulligt att se hans reaktioner på allt nytt! som ett litet barn ;o; 

Vi åt middag på Max, Nitz bjöd mig, tihi. c: Fick också ett awesome cherry-coke-lipgloss av honom! Han köpte det fast jag sa att han inte behövde ;_;
Själv köpte jag en hårspray och en 8 mm batmantöjning på Bullet no.2 eller vad affären nu heter, haha. c:
Letade förgäves efter mitt puder, finna ju ingen stans! Får kolla i farsta på onsdag när jag ändå ska dit. :c
Här är lite bilder från dagens äventyr på bland annat BR-leksaker, lol!


Träffade spiderman! U jelly?
Nitz på max c:

Testade triple cheese för första gången, omnom! <3


Mitt lipgloss! Är en jättefin glittrig färg, tar en bild på det imorgon c:






Fin va? :D







Kommentarer
Postat av: Slasha

fan vad glad jag blir att du inte dricker! Så jävla awesome! Jag är helt straight edge och HATAR sånt! Så skitbra!

2012-01-02 @ 21:00:49
URL: http://greendayslasha.blogg.se/
Postat av: Elias F

2012-01-02 @ 22:23:58
Postat av: Elias Pappa

Kul att se att sonen lever och verkar ha det bra :) Fint att ni visar honom storstaden. Hoppas han vill komma hem någongång också!

2012-01-02 @ 22:25:28
Postat av: SOFIAS PAPPA

2012-01-03 @ 00:30:00
Postat av: Anonym

VAD HETER DEN DÄR TJEJEN SOM VAR HOS MIG IGÅR OCH TOG ALLA MINA SAKER HON TYP SLOG MEJ :( BANANER ÄR GODA ETT TVÅ TRE NÄÄH JAG BAA SKOJAAAAHHHH TACO TACO BOOOORRRIIIIITTTTTOOOOOOO



/JOHN

2012-01-03 @ 00:31:30
Postat av: michaela

vet du om det finns någon hemsida/affär som har en hemsida som säljer örontöjningar? skulle vara glad om det finns eftersom jag inte vet om det finns en sån affär i närheter där jag bor.. :)

2012-01-04 @ 23:16:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0