Kväll

Hejsan! Kom hem för inte så länge sedan eftersom jag varit hos ida med henne och elin nästan hela dagen och ätit middag. c:
Bussen hem till Nitz körde också helt fel väg, vände och stod still i 100 år vilket gjorde att resan tog dubbelt så lång tid. Seeeegt!

Var jätteroligt hos Ida, vi gjorde en jättefin film också, då vi läste ett sånt där "copy/paste" kedjebrev på facebook om kärlek till lite sorgsen musik.. (kolla på facebook bland mina taggade videos om ni vill se den!)
Förlåt om min blogg kanske känns tråkig och att jag uppdaterar den sällan, men, har ett liv, haha. ;c
Nejmen, ja. D:

Ska spela lite med Nitz nu och sen sova, borde liksom vända om dygnet till det normala!



Till er gamers där ute:


'

Kommentarer
Postat av: Linnea

Spelar du också Bioshock ? 8D

jag älskar det!

har den på xbox ! har bioshock 2 ! :D

2012-01-06 @ 00:09:29
Postat av: AmandaBarwich♥

fin blogg!

Checka min kram !

2012-01-06 @ 00:13:40
URL: http://afcb.blogg.se/
Postat av: hjhjhjhjhjh

Jag älskar bioshock också <3

har den på xbox 8D

2012-01-06 @ 00:14:19
Postat av: mia

Hej, berätta lite om hur "the human centipede 2" var :) var den läskig? ^^

2012-01-06 @ 00:18:50
Postat av: anonym,wopsi. :>

vilka program redigerar du bilder mer?:>

och vad har du för kamera? ähäh. c:

2012-01-06 @ 20:29:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0