Home sweet home

Hejsan! Är hemma nu igen efter att ha varit hos Nitz en hel del.
Gick upp 10.30 imorse i ett tappert försök till att vända tillbaka dygnet, vilket totalt-floppade och resulterade i att jag nu istället är jättetrött, jaja!
Mamma står och lagar mat som snart är klar, så ska äta om några minuter!
Idag har ja haft en lugn dag, först med Nitz och sen hemma. Så ska min helg fortsätta att vara, fast jag kommer att vara ensam med mamma. c:

Btw, tänkte ta upp en sak...

Har funderat på att göra en bloggpaus eller sluta blogga helt eftersom jag känner att jag behöver använda min tid till viktigare saker än att dokumentera mina dagar i långa texter och med bild, just nu! Känns ungefär som det gjorde innan jag blev inaktiv på dayviews, även om jag har en hel del personer som följer mig så känner jag mig inte så motiverad till att blogga just nu. Känner att jag måste lägga mer tid på att göra saker än att blogga om dem. Kommer även få mer läxor och spel som kommer hålla mig upptagen nu under våren och det må hända att jag startar en fotoblogg istället! Liksom som en portfolio med mina bilder snarare än en aktiv blogg.
Ska fundera på hur jag gör och lär väll bestämma mig så fort jag ser var som funkar/inte funkar. :c
Kommer fortsätta att vara aktiv på facebook vilket som och kommer att uppdattera min dayview (MrPokemon@dv) så ofta jag känner för det, vilket är ca 1 gång i veckan/månaden, heh!



Vill inte stressa ihjäl mig och känns trist att ha en massa spel som ligger och bara är eftersom jag inte hinnar spela klart dem. :c





Bloggar dock lite till efter middagen, svarar på frågor osv, poss!













Kommentarer
Postat av: filippa

NOOOO!!!!! D: DON'T DD: we'll miss you :C

2012-01-06 @ 23:55:43
URL: http://oldfashiondoll.blogg.se/
Postat av: Hanna

Men...... Jag som nyss hittade dig och allt :C Jag tycker inte du ska sluta, men ja det är väll du som bestämmer :l

2012-01-06 @ 23:56:34
Postat av: Sam ~ *

Gör det som känns bäst. <3

2012-01-08 @ 21:00:34
URL: http://samspooky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0