Godmorgon!

Är supertrött, vaknade halv nio och kunde inte somna om. ;_;
Är egentligen inte så tidigt precis men somnade ungefär halv fyra, så, yes. Blev inte så många timmar. :c
Idag ska jag till staden med Nitz och Elias! Vi ska visa Elias runt och jag ska köpa puder och en skitfin batman-töjning c: YEAH.

Regnar ute så är otaggad på att fixa håret, blir nog en lite småful hästsvans or so, haha. :c 
Men det duger det med. <:


Hittade en av mina gamla video-bloggar från i somras, haha!


Visst ser man viss skillnad från nu till då?

















Ser helt anourunda ut nu, enligt mig själv till det bättre, haha!
Även om jag gör världens duckface på just den där bilden, lol.


Tycker att mitt hår jag hade då kunde vara fint på sitt sätt men svärt att matcha till kläder och var lite för mycket ibland, speciellt med allt färgande och fixande!

Appropå det ska jag fixa håret nu, hehe! 


Ha en fin dag allihopa!













Kommentarer
Postat av: Amanda

Umgås du inte med Ida och Elin längre? Om inte varför?

2012-01-02 @ 14:32:22
Postat av: Engla

Vart har du köpt din hollister jacka ? :D

skiiit snygg !! <3

2012-01-02 @ 17:18:30
URL: http://ryttarnaaas.blogg.se/
Postat av: usagi c:

jag har en fråga hur mycket kostar batmantöjningen ? och vilka storlekar finns det ?

för om det finns 8 mm eller 6 mm så undrar jag om du kan köpa den till mej så skickar jag pengar till dej.



du kan väll skriva en komentar på min blogg med svaret på denna fråga .. http://trueenergy.blogg.se

2012-01-02 @ 18:27:36
URL: http://trueenergy.blogg.se/
Postat av: Erika :)

Hejsan Alicia! :)

Vill passa på att säga att jag beundrar dig sjukt mycket och att du har världens finaste och coolaste stil och utseende, dessutom är din blogg jättebra!

Sen har jag även en fråga:

Kan man betala med svenska kronor på Dropdeads hemsida? :)



Tacksam för svar ! ^^

2012-01-02 @ 19:09:49
URL: http://haggrotheerikaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0