God kväll!

Chenixen compadres y amigos! 
Halvligger i sängen med datorn och har spelat lite half life 2! nice nice. 
Ska snart spela lite mer men tänkte blogga lite först. c:

Så, ja, imorgon är sista dagen av freedom innan skolan drar igång igen, huhu. Gäller att göra något nice av det och helt enkelt vänja sig vid att vakna halv sju varje morgon, suck. </3

Tur att man går i mysigaste klassen och att en av ens bestisar (Ture <3) dessutom går i ens klass! Woop!

Antingen ska jag bara vara hemma, bada och leka hemma-spa hela dagen eller så drar jag på bio med Nitz på dagen. c: 
Vi ser imorgon hur det blir, blir nog nice vilket som!

Over all känns det konstigt och jobbigt att skolan drar igång men samtidigt ska det nästan bli skönt att få lite rutiner igen, det brukar hålla mig igång och borta från dåliga tankar. c:

Bytte profilbild idag på facebook till en ny bild jag tog igår med system-kameran. Tyckte den jag hade var så suddig så tog en ny, även om jag inte gillar bilder då jag ler och kollar "rakt fram". :C

Äh! Ser ju glad och pigg ut på den, så ska inte klaga! Kunde varit värre, kunde sett värre ut liksom! c:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0