Fredagen den 13:onde.

Hejsan! Sitter i soffan med foten inlindad och värkandes. :c

Ska försklara snart vad som hände men först vill jag summera min dag lite!
Började skoldagen med ett prov som jag tror att jag gjorde rätt bra, faktiskt. c: Hoppas på G iaf. </3 No är inte min starka sida. :c
Resten av dagen var ganska bra och jag tänkte "inget dåligt har hänt idag, vad bra!", men vad fel jag hade. :C
Missade ett trappsteg i en trappa, klev lite halft på det så min fot vreds om och jag fick hela min kroppsvikt på den. Aj.
Trillade ner på golvet och satt där och grät ett bra tag innan jag kunde resa mig. :c
Fick gå till sjuksystern och linda in foten eftersom den var svullen. :c
Om foten inte blir bättre får jag åka till sjukhuset i helgen. :C 


Vet inte om detta har med saken att göra, det är nog mer ett sammanträffande men är ju faktiskt ...

*DRAMATISK MUSIK*


Hur har eran dag varit? Har det hänt er något?












Kommentarer
Postat av: Kazumii

Om det hade hänt mig i skolan hade jag blivit utskrattad.. </3



Min dag har varit chill, har varit hemma hela dagen pga att jag är sjuk.. Ialla fall så var allt helt okej tills jag kom hem från vårdcentralen & skulle stänga igen bildörren efter mig, & så såg jag att mitt pekfinger hade fastnat i bildörren... Gjorde lite smått ont så där. xP

2012-01-13 @ 17:54:00
URL: http://kazumiis.blogg.se/
Postat av: Victoria

Aj!

Jo, min dag var också rätt.. aa hade otur.

Fick en skåpsdörr i huvudet,trillade av en stol 5 gånger och fick nästan ett halvt träd över mig och en kompis när vi var ute och gick. Gick även förbi en helsvart katt! Så jag börjar tro på det här med Fredagen den 13:de :s



Hoppas din fot blir bättre iaf :)

2012-01-14 @ 12:19:15
URL: http://www.thenormalme.bloggplatsen.se
Postat av: Anna Hest.

JAG TAPPADE BORT MITT MINNES KORT TILL MIN NYA MOBIL. PÅ BUSSEN. WILL NEVER FINDE IT.

HEJ DÅ LÅTAR BILDER APPAR OCH NUMMER </3

2012-01-14 @ 20:30:01
URL: http://www.uberhest.devote.se
Postat av: MermaidMe@DV

Jag va på bibblan med en kompis då... Han kysste mig, och jag kysste tillbaka. Låter kanske inte så farligt, men fan vad mitt liv blivit komplicerat efter det. Så det är lite fml just nu...</3

2012-01-14 @ 21:27:23
Postat av: Sam ~ *

Aj, foten. D:

2012-01-16 @ 00:38:16
URL: http://samspooky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0