Första skoldagen...

God kväll! Gör bara ett blogg-inlägg idag eftersom jag är supertrött efter första skoldagen.

Sov dock från ca 22:40 till 07:30 vilket är mer än nog eftersom jag tog min nya sömn-medicin igår. En av dess biverkningar är ironiskt nog dock att man kan bli dåsig dagen efter, vilket jag såklart blev, inte lite heller. :c

GICK/sprang till skolan imorse, jag missade bussen och alla nior i min klass var sena eftersom alla trodde vi började 09.25 när vi tydligen började nio. </3 En dålig start på dagen med andra ord! Käkade ingen frukost heller, var säkert därför. ))):
Men kom iaf ihåg att stänga av plattången och ta min medicin! :D YOU GO ALICIA!

I skolan fick vi bara ha planering, lite genomgångar och sen kolla på en film, "be kind rewind", som faktiskt var helt okej. Moffade i mig en massa godis under filmen och drack energidryck så mådde ganska illa efter det kan jag berätta. inte bra alls. :c

Har kort sagt haft en ur-usel dag!

Dock med ett trevligt avslut.

Efter skolan träffade jag Sofia, vi lagade middag tillsammans, åt och snackade. c: Niiice.
Till middag åt vi pommes, kyckling, fetaost och paprika! Lite random men fanns inte så mycket annat och hade bara 25:- :c Men var faktiskt gott!

Mycket godare än vad det ser ut på bilden.. hehe..
(Våran finfina matplats på mitt rum.. levande ljus och ljusslingor ftw! c:)
MatN

efterrätten, choklad-mussé med hackad vit choklad i och med grädde på! omnom.
Det var nog allt för idag! Poss! 





Kommentarer
Postat av: Anonym

kan du inte lägga ut en bild på din vän sofia? c:

2012-01-13 @ 18:03:39
Postat av: Hellu :)

Vad äter du för mediciner? Har dom hjälpt dig tycker du? :)

2012-02-24 @ 11:16:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0