fin-besök

Hejsan! Har haft en superbra helg måste jag säga! 
Min fredag slutade ju lite olyckligt med att jag föll i en trappa och skadade foten rätt rejält, men efter det hämtade pappa mig med en taxi och körde hem mig, sen på kvällen kom felicia över och hon har sovit har sovit här tills idag då hon åkte hem.

Idag känns min fot också mycket bätte! Den var sjukt svullen hela helgen men nu har svullnaden gått ner och den är bara helt blå istället, haha. :c Behövde iaf inte dra in till akuten som vi först trodde eftersom jag knappt kunde gå. :C
Tur i oturen! 

Fälé och jag har spelat tvspel, tjockat med choklad, chips och pannkakor, sovit, skrattat och kollat på toddlers and tiaras! Helt galet program! Handlar om barn som är med i sjönhetstävlingar och tävlar. Usch. Oftast vill barnen inte ens uta det verkar mer som om det är en tävling mellan föräldrarna.. hemskt! :C
Dock ganska underhållande att kolla på just för att det är så crazy och fel. Tävlingar i skönhet går inte att ha på ett korrekt sätt enligt mig eftersom alla har olika smak och utseendet inte är skönhet. :c Punkt!
Glöm inte bort det, man måste inte vara en modell för att vara vacker! Alla har sina fina sidor, faktiskt. c;

Okej, back till das poäng!

Nomis, fälés kille kom och hämtade henne idag och de åkte hem, Nitz kom då hit och höll mig sällskap, han är fortfarande här och vi ska spela lite innan klockan blir för mycket och han åker hem. c:

Resten av kvällen blir lugn eftersom jag kommer ha en jobbig vecka. :c

Juste! Kommer antagligen ta en bloggpaus denna vecka och inte blogga alls eftersom jag märkte hur skönt det var att inte behöva uppdatera. ;_;
Behöver plugga också eftersom jag har en supersvår matte-diagnos i typ algebra som jag inte är så (alge)bra på! HAHAHAHA. orkar inte mina vitsar..

Lite bilder från helgen!



Såhär svullen var min fot när jag kom hem, den där "knölen" på foten brukar inte synas alls på mig, typ, men nu var den som en halv tennisboll och helt blå, fast det syns inte på bilden </3



Fälé pussade på min stackars fot <3



Random bild, tog den när foten inte längre var lika ful c:



Mamma köpte mnt dew åt mig idag, en smak som jag inte testat också c:
Woop!







Det var allt för idag och troligtvis för hela veckan pga mitt uppehåll. Kanske gör inlägg med bilder men så mycket text blir det nog inte. ;C Håll ut!
Dock gör jag ett par till inlägg idag. c:








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0