filmdags

Ska precis lägga mig och kolla på film med Nitz! 

Vi ska se klart en film vi började kolla på när vi åt. 
"Cube" heter den och är hittills helt okej! Rätt spännande men lite tacky acting i den. :c Dock rätt coolt att HELA filmen spelats in i samma rum, bara i olika vinklar! Det förhöjer filmen att veta det i förväg. c:





Efter denna film ska vi se human centipede 2.
Har sett den första filmen och den var rätt äcklig men inte så läskig, utan gjorde mig mest illamående. urk.

Det är en väldigt omtalad film som många pratat om och därför är min fråga till er:






Kommentarer
Postat av: Nathalie

Jag har sett alla dom filmerna du skrev om hihi, tycker att dom är bra men alla är väldigt obehagliga :o

Har en fråga också... eller två frågor!

Vart har du köpt dina lösögonfranar? Och vart har du köpt ditt löshår? ^^

2012-01-04 @ 00:20:53
Postat av: Linnea

Jag tyckte första filmen var obehaglig men den andra e hemsk ja kräktes under en scen , hehe ;)



2012-01-04 @ 11:16:32
Postat av: Amanda

har sett ettan o tvåan,ettan e inte så farlig xD

mmen tvåan spydde jag o grät av :-----------)

2012-01-04 @ 19:31:01
Postat av: joshua 8D

åh, cube<3 bästa filmen ever. dock tycker jag att ettan nog är bäst. tvåan är helt okej, ganska cool faktiskt. men trean är inte så bra. tycker allt händer så fort i den :'c

2012-01-08 @ 22:36:38
URL: http://mysecretidentity.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0