En liten gif till alla mina bloggläsare

Cheenanixen!
Just nu sitter jag och säger till Nitz vad han ska skriva eftersom jag är för lat och hungrig för att skriva själv, bara att hoppas på att han skriver det jag säger och inte massa annat som tex. saker om hästar eller något annat som han är helt galen i.
Tänkte bara säga att jag lever och att jag inte har bloggat idag pga att jag och Nitz har hjälpt Ellieboi att hitta sovplats så han inte behöver åka hem så tidigt utan kan stanna lite längre. c:
Vaknde väldigt sent idag eftersom jag har vänt på mitt dyng och det är därför jag gör mina inlägg lite senare än normalt, Hoppas ni tycker det är okej! höhö.
Hursomhelst nu ska vi laga middag och när jag har ätit klart så lovar jag att blogga mer innan jag sätter mig och spelar med Nitz!
Imorgon, så ska jag först till farsta eftersom jag har en läkartid och efter det så ska jag antagligen träffa Natasha och Ellieboi.
Nej nu måste vi laga mat innan det blir för sent!
Här är en gif jag gjorde till alla mina vänner och bloggläsare!
<3 er!

Kommentarer
Postat av: TERESA'

vart köper du dina töjningar? :D

2012-01-03 @ 21:51:51
URL: http://teresae.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Heej, du är så gullig :D älskar verkligen ditt nya hår!

Vart köper du dina lösögonfransar? :3

2012-01-03 @ 23:33:01
Postat av: Julia

Heey, vill bara säga att jag tycker din blogg är jätte mysig och bra osv! ^^

Eller okej, det var inte det enda jag ville säga, har en fråga med! ;)

Jag är också medlem på gifyo.com men undrar hur man liksom kan lägga upp bilderna på bloggen! Fattar inte, har devote dock, men har sett att en med devote lagt upp en gif osv...:3

2012-01-04 @ 18:48:44
URL: http://m0nk3y.devote.se
Postat av: Daniella ♥

hur gör man så det blir så där med bilden

2012-01-05 @ 13:48:23
URL: http://daniellazz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0